שפר את האבטחה שלך באמצעות וידאו אנליטיקה

וידאו אנליטיקה

שימוש בוידאו אנליטיקה יכול להיות דרך נהדרת לשפר את האבטחה שלך. ישנם כמה דברים שאתה צריך לזכור כשאתה משתמש בוידאו אנליטיקה.

מה הפירוש של וידאו אנליטיקה?

באמצעות וידאו אנליטיקה, עסקים יכולים לאתר ולמנוע פשעים לפני שהם מתרחשים. זה שימושי גם לבקרת איכות וניהול מלאי. הטכנולוגיה יכולה גם לשפר את שירות הלקוחות ולספק תובנות מיתוג.

הדור הראשון של וידאו אנליטיקה הסתמך על איתור תנועה. אמנם זה עזר לאיתור יעדים, אך זה הוביל גם לאזעקות שווא. כיום, וידאו אנליטיקה מודרני משתמש בלמידה עמוקה כדי ללמוד דפוסי תנועה. זה הופך אותם לאמינים יותר ופחות זמן רב.

וידאו אנליטיקה מסייע גם באיתור התנהגותם של אנשים וחפצים. האלגוריתם יכול לזהות אובייקטים ואפילו לשלוח התראות ישירות מהמצלמה. ניתן לייצר התראות אלה ממגוון תרחישים. זה יכול גם לזהות את סוגי ההתנהגויות השונים המתרחשים. זה שימושי לגילוי אירועי סיכון גבוה כמו לחימה בקו, אירועי חניון או חפצים חשודה.

וידאו אנליטיקה מועיל גם למקומות ספורט. זה יכול לעזור לפקידי ספורט ושומרים לזהות אנשים לא מורשים. זה יכול גם לעזור למשטרה לזהות עבריינים בזמן אמת. ניתן להשתמש בטכנולוגיה גם בסניפי בנק, מרפאות בריאות וחנויות קמעונאיות.

בענף הקמעונאות, וידאו אנליטיקה יכול לעזור לפקח על התנהגות הלקוחות. זה יכול גם לעזור בשיפור שירות הלקוחות על ידי קביעת כמה זמן לקוחות מוציאים ליד תצוגת חנות. מידע זה מסייע בשיפור עסקי החנות ואת חווית הלקוח.

כיצד וידאו אנליטיקה עוזר לאבטחה?

שימוש בוידאו אנליטיקה יכול לשפר את אבטחת הנכס שלך ולשפר את הדרך בה אתה מנהל את העסק שלך. זה יכול לעזור במניעת אירועים ולחסוך לך כסף. בנוסף, וידאו אנליטיקה יכול לפעול כמכפיל כוח, מה שמאפשר לך להגביר את המודעות המצבית ולהגיב לאירועים קריטיים בצורה יעילה יותר.

לדוגמה, וידאו אנליטיקה יכול לעזור לך לאתר גניבה או חניה לא מורשית. זה יכול גם לעזור לך להבטיח שהעובדים והלקוחות שלך לא יהיו בסיכון. ואם יש לך אוכלוסייה קשישה, אתה יכול להשתמש בוידאו אנליטיקה כדי לפקח על התנהגותם, כולל להבטיח שהם ייקחו את התרופות שלהם בזמן הנכון.

זה יכול גם לעזור לאתר אנשים המחליקים ונופלים, התנהגות מסוכנת שיכולה להוביל לפציעה קשה או למוות. בנוסף, זה יכול גם לאתר סכנות עשן ואש.

יתרון נוסף של וידאו אנליטיקה הוא העובדה שהיא יכולה להודיע ​​לאנשי אבטחה או למגיבים ראשונים במקרה חירום. זה מועיל במיוחד בזירות ספורט ובידור.

ניתן להשתמש בוידאו אנליטיקה גם כדי לפקח על מספר האנשים שנכנסים ויוצאים מאזור ספציפי. זה יכול להיות תכונה שימושית במיוחד בנקודות כניסה ויציאה, כמו עמדות זיכיון.

לדוגמה, אתה יכול להשתמש בווידיאו ניתוח כדי לאתר אם העובדים לוקחים את הפסקות התה שלהם בזמן הנכון. לאחר מכן, תוכלו להתאים תאורה, חניה ואבטחה.

איך לומדים וידאו אנליטיקה?

יצירת סרטון אפקטיבי היא אחד הגורמים החשובים ביותר באסטרטגיה שיווקית מצליחה. סרטונים פונים לסטודנטים שרוצים ללמוד חזותית, וסרטונים יכולים לעזור בשיפור הקוגניציה והזיכרון.

וידאו אנליטיקה משך עניין רב הן מהקהילות האקדמיות והן מהקהילות האקדמיות. התחום התפתח ממעקב וידאו בסיסי ליישומים מתקדמים יותר, כולל ניתוח תנועה בזמן אמת.

בניגוד למעקב אחר וידאו מסורתי, המתמקד בלכידת צילומי וידיאו, Video Analytics משתמש בראיית מחשב כדי לזהות מידע רלוונטי מצילומי הווידיאו. וידאו אנליטיקה מבוסס AI יכול לזהות אובייקטים המעניינים, לאתר פעילות לא טיפוסית ולנהל באופן יזום ציות וסיכון.

בנוסף לזיהוי אובייקטים מעניינים, וידאו אנליטיקה מבוסס AI יכול לחשוף תובנות תפעוליות ולשפר את תזמור זרימת העבודה. בעזרת וידאו אנליטיקה מתקדם יותר, עסקים יכולים לנהל באופן יזום סיכון ולהגן טוב יותר על לקוחותיהם. הטכנולוגיה מסייעת גם בזיהוי דפוסים לא ידועים.

יישומי וידאו אנליטיקה יכולים לספק מגוון מידע על צופי הווידיאו. זה יכול לכלול פרטים על מיקומם, המכשיר, זמן הצפייה והפלטפורמה שלהם. ניתן להשתמש במידע זה לטיפוח עופרת חכם יותר. ניתן להשתמש במידע גם כדי לגלות אילו סרטונים הפופולריים ביותר.

כאשר משתמשים בהם נכון, וידאו אנליטיקה יכול לשפר את הביצועים של סרטוני הקורס המקוונים. סרטונים חשובים לאסטרטגיות שיווק, ויש לייעל את הסרטונים למסכים ניידים.