מהו ציפוי ppf לרכב?

ציפוי ppf לרכב

ppf הידוע גם בשם סרט הגנת צבע, הוא יריעות פלסטיק דקות המיושמות על לוחות המרכב של המכונית שלך המציעות הגנה נהדרת מפני שריטות, מכות, שבבי סלע וחמצון.

ppf כולל גם תכונת ריפוי עצמי המסייעת לשריטות קלות להחלים מעצמן. הסרט עמיד בפני פגיעות וקורוזיה, עם שכבת אורתן דקה במיוחד הסופגת כוח פגיעה ומפיצה אותו על פני שטח פנים רב יותר של צבע הרכב שלך.

האם ציפוי ppf לרכב שווה את ההשקעה?

ppf הוא ציפוי פוליאוריטן שקוף המגן על צבע המכונית שלך. בתחילה פותח על ידי הצבא כדי להגן על חלקי מסוקים, ppf מאז זכה לקבלה רחבה כשכבת הגנה יעילה על מכוניות ורכבים אחרים.

הוא ידוע בתכונות הריפוי העצמי שלו, מה שאומר שהוא מעצב את עצמו מחדש כשהוא פגום כדי להגן על צבע המפעל של הרכב שלך. זה הופך אותו לאחד ממוצרי תחזוקת הרכב העמידים ביותר בשוק.

עם זאת, זה לא יכול להיות מתאים לכולם. עליך לקחת בחשבון גורמים כמו היכן אתה גר ובאיזו תדירות המכונית שלך תיחשף לאלמנטים שעלולים להזיק.

החדשות הטובות הן שישנן שיטות אחרות להגנה על המכונית שלך מפני שריטות ונזקים אולטרה סגולים. אלה כוללים ציפויים קרמיים שעווה.

ציפוי ppf הוא שכבה שקופה הנצמדת לצבע ברכב שלך, מה שהופך אותו להידרופובי וקל יותר לניקוי. בנוסף, זה עוזר להפחית דהייה וקהות בצבע על ידי שמירה על רמות הלחות בתוך רכב.
בסופו של דבר, השקעה בppf יקצור תגמולים לאורך כל חיי המכונית שלך.

כמה זמן מחזיק ציפוי ppf לרכב?

רדיד פוליקרבונט הוא סרט מגן המגן על צבע המכונית שלך מפני נזק. זה יכול להגן עליו מפני כביש חצץ, מלח, חומצי לשלשת ציפורים וקרני אולטרה סגול כמו גם קטין צלצולים ושריטות שהופכים נהיגה הרבה יותר נעים.

אורך החיים של ppf תלוי באיזו תדירות משתמשים בה ומתוחזקים כראוי. לדוגמה, מכוניות עם כיסוי מלא של החזית הקדמית המשמשות בסופי שבוע עבור כונני הנאה יחזיקו מעמד זמן רב יותר מאלה ללא כיסוי בכלל או עם מכסה חלקי.

בשל הצורך בהדבקה של ppf אל פני השטח עליו הוא מוחל, תחילה עליו להיות נקי מפסולת, לכלוך ושריטות.

ניקוי הרכב שלך באמצעות שטיפת הוא בדרך כלל השלב הראשוני בהכנתו להתקנת ppf זה יבטל את כל השמנים מאיטום צבע ושעווה במפעל, כמו גם כל לכלוך או פסולת בחלק החיצוני של המכונית.

לאחר שהמכונית כבר נקיה, זה יהיה מוכן ליישום של ציפוי ppf באיכות גבוהה. תהליך עדין זה דורש מומחיות של מתקין מנוסה.

כמה עולה ציפוי ppf לרכב?

ppf הוא סרט בלתי נראה מגובה דבק המגן על צבע הרכב שלך מפני שבבי סלע, שקעים ושריטות. זה יכול אפילו לשמש ריפוי עצמי.

עלות התקנת הגנה מלאה על המכונית שלך תלויה במספר גורמים. אלה כוללים את רמת הכיסוי הרצוי, איזה מותג וסוג הציפוי הנבחר, כמו גם כמה עבודות התקנה צריכות להיעשות על ידי המוסך שלך.

יתר על כן, התקנת ppf מתחילה בעבודות הכנה על צבע הרכב שלך. יש להסיר כל נזק קיים כגון סימני מערבולת ושבבי סלע לפני החלת ההגנה. כמות המאמץ הכרוכה בתהליך זה ניכרת ויכולה להצטבר במהירות.

המתקין שלך חייב לדעת את גודל ומספר לוחות על המכונית שלך על מנת לספק הצעת מחיר מדויקת על עלויות החומר. הוא גם צריך לדעת אם יש צורות מורכבות, עקומות או קווי מתאר שיקשו על עטיפתו.

ככל שההתקנה מקיפה יותר, כך ייקח למוסך לסיים זמן רב יותר. חלק מהחנויות גובות עבודה על בסיס אחוז מהעלויות החומריות בעוד שאחרות משתמשות בתוכנה של יצרן הציפויים שלהן כדי לקבוע את המחירים.

לקריאה נוספת לחצו

https://www.hameyashrim.co.il/%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99-ppf-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/